Miss Pixie's Sewings: Give-away actie

Het zal er al een tijdje aan te komen en vandaag haalde ik op mijn facebookpagina "Miss Pixie's Sewings"  de 100e like! Woohoo!


En dat kon ik toch niet onopgemerkt laten voorbij gaan? En de beste manier om te vieren is met een cadeautje ^^ En waarom niet direct een heel cadeaupakket?! Dus organiseer ik een give-away actie op mijn facebookpagina.


Wat moet je doen om kans te maken op het cadeaupakket?

1. Like de pagina van Miss Pixie's Sewings.
2. Deel de pagina van Miss Pixie's Sewings op je eigen facebookpagina (doe dit openbaar, anders kan ik dit niet zien)
3. Comment op dit bericht waarom jij het cadeau-pakket verdient.

Nu zondag (14/09) kies ik de 10 meest originele antwoorden er uit en van die namen wordt er eentje met een onschuldige hand gekozen tot gelukkige winnaar. 


Veel succes allemaal!

Miss Pixie

Reacties

Populaire berichten