2 sew 4 me-challenge: kaartenmapje

Vandaag was een ideale vakantiedag: naaien, bloggen, op bezoek bij mijn grootouders, koffie drinken, ... En ik zit nog altijd op schema met mijn 2sew4me-challenge! Voor de tweede dag op rij maakte ik iets leuk voor mezelf met de stof van mijn mislukt rokje. Gisteren maakte ik een klein portemonneetje en vandaag een kaartenmapje met de tutorial van Hilde@home

Ik vond het een hele duidelijke tutorial met een mooi resultaat. Het was de eerste maal dat ik dit maakte en ik was op een uurtje klaar: van stof knippen tot kaartjes in het mapje stoppen. Het enige wat niet zo goed lukte was de blinde hechtsteek voor het keergat te sluiten. Maar dat is elke keer dat ik daar wat mee sukkel, ligt dus niet aan de tutorial of het kaartenmapje. Het is echt een ideaal projectje voor als je niet veel tijd hebt of nog een last-minute cadeau nodig hebt! En zo ziet mijn mapje er uit:

Stof: Little Daisy's van Soft Cactus (Bij Modecoupon)
Kant: Action
Label: Cottontrends

Stof: Action
Dit mapje gaat aan de kassa staan toch iets eenvoudiger maken. In mijn vorige portemonnee zaten al mijn kaarten en geld door elkaar waardoor ik aan de kassa vaak stond te klungelen. Dat zal nu niet meer gebeuren! 

De vorige portemonnee.
Die maakte ik afgelopen zomer snelsnel de dag voor ik naar Barcelona ging om te matchen bij mijn nieuwe Celeste ;)
Het kaartenmapje en mijn portemonnee :) Veel handiger dan de vorige!
En ze passen heel goed bij mijn bruine handtas, nog een extra voordeel!

Ik zou dit wel gewoon kunnen worden: dagen gevuld met koffie, naaien en bloggen. Ik ga dan nu ook nog even verder naaien, of ja, de mindere fijne kant: stof knippen ;) 

Liefs,
Miss Pixie

Reacties

Populaire berichten