#projectblogboek: 100 happy days (Day 10)

Day 10:

Stof: Timeless Treasures bij Liesellove
Paspel: Rijs Textiles
Tassenband: Madeline de stoffenmadam
Gouden kamsnap: gekregen van An tijdens de workshop :)
(gouden kamsnaps staan nu ook op mijn verlanglijstje, lekker bling bling)

Nadat ik gisteren een hele dag stof knipte en verstevigde, was ik blij dat er vandaag echt genaaid kon worden. En dit was het resultaat voor de lunch: een afgewerkt voorpand (en achterpand). Tot dan liep alles vrij vlot. Er werd pas gezweet en gevloekt toen de buitentas aan elkaar gestikt werd ;)

Reacties

  1. oh ,zo tof .die wil ik ook eens maken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is wel een groot werk hoor, maar eens ze af is kan je terecht fier zijn op jezelf :) Een foto van de afgewerkte versie staat in een recentere post.
      Liefs,
      Miss Pixie

      Verwijderen
  2. Heel mooie .Ik zag je afgewerkte versie al op Pinterest.Het grote werk schrikt mij niet af,wel dat de handleiding in het Engels is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat kan ik begrijpen Patricia. Zeker ook omdat de afmetingen in Inch enzo zijn. Ik zou zeggen: volg eens een workshop en maak ondertussen notities ;) Dat helpt.
      Moest je er mee aan de slag gaan: veel succes!

      Liefs,
      Miss Pixie

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten