#projectblogboek: 100 Happy Days (Day 3, 4 & 5)

Het was een druk weekend waardoor het er maar niet van kwam om mijn #100happydays te posten op mijn blog. Via de Blogger-app lukt het me nooit om mijn tekst te krijgen zoals ik het exact wil en dus wacht ik liever tot ik aan mijn post kan werken op mijn tablet. Het lukte me wel om de foto's te delen op Instagram. Dus voor de liefhebbers: daar kan je me ook altijd volgen. En nu dus een happy overzichtje van afgelopen weekend!

Day 3:

Vrijdagavond heb ik samen met enkele collega's de vakantie goed ingezet met een tapas-avondje. En als je een lekker gaat eten dan hoort daar sowieso een dessert bij (in mijn logica dan toch, want ik ben een dessertenmadam). Toen ik crema catalana op de kaart zag staan, was mijn keuze direct gemaakt. En ik heb er enorm van genoten!

Day 4:

Gisteren gingen we langs bij vrienden voor een avondje gezelschapsspelletjes spelen. We begonnen met Cluedo wat voor iedereen al heel lang geleden was. Het spel werd wel wat gedwarsboomd door niet oplettende medespelers die zaten te twitteren, maar ja, we amuseerden ons. Daarna volgde een rondje Levensweg waarbij ik won (jippie jee) en toen we op de klok keken was het al voorbij 2 uur, hoog tijd om te gaan slapen dus!

Day 5:

Vandaag kroop ik eindelijk nog eens achter mijn naaimachine. Niet voor mezelf, maar wel om babycadeautjes af te werken die mijn schoonmama bij me bestelde. Maar ik word altijd zo vrolijk van babyspulletjes maken door al die schattige en leuke printjes en kleurtjes!

Vanaf morgen begin ik met mijn 2sew4me-challenge! De stofjes en patroontjes liggen alvast klaar! Wie doet er mee? Bij mij staat als eerste het kaartenmapje van Hilde@home op het programma!

Liefs,
Miss Pixie






Reacties

Populaire berichten