#projectblogboek: 100 Happy Days (Day 17 & 18)

Day 17:


Gisteren was het naar mijn zin véél te koud! Zeker om speeltijd- en middagtoezicht te doen. Dus was ik heel blij dat ik 's ochtends mijn nieuwe wanten in mijn tas had gegooid! En ik was ook blij dat we dit jaar een microgolfoven hebben op school zodat ik chocomelk kon opwarmen :)

Day 18:


Ik haalde vanavond mijn kleurpotloden boven en scheurde een kleurplaat uit een oude Flow-magazine. Ik vind kleurplaten voor volwassenen een geweldige uitvinding. Ik heb altijd al graag gekleurd. Als kind konden mijn zus en ik ons daar uren aan een stuk mee bezighouden. Kleuren is zo rustgevend en mijn hoofd kon wel wat rust gebruiken. Ondertussen is de helft van de kleurplaat ingekleurd, de rest is voor morgen.

Reacties

  1. Leuke momenten gehad,ik ga mijn kleurmandala's ook nog eens uit halen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik had echt nood aan een dagje ontspannen en hoofd leegmaken, dus dat heb ik dan ook gedaan!
      Mandala's vind ik ook heel leuk. Toen ik studeerde, studeerden mijn vriendinnen en ik samen in de bib tijdens de examens. Soms namen we mandala's/kleurplaten mee waar we als pauze dan aan kleurden nadat we een anderhalf uur gestudeerd hadden ^^

      Liefs,
      Miss Pixie

      Verwijderen
  2. 't Wordt stilletjes aan echt koud! Ik heb al een haarband gebreid zodat mijn oren niet te koud krijgen!

    En kleuren voor volwassenen, dat is echt dé uitvinding! I love it! Ik heb er al een paar verslonden, een echte verslaving als je eraan begint!

    Veel liefs,
    Marieke

    PS: mag ik je vragen waar jij je follow-buttons gehaald hebt? Helemaal verliefd op, bij mij zijn ze nog verschillend zou leuk zijn mocht ik zoals jou dezelfde hebben ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hej Marieke!

      Ja, er wordt hier ook nog druk gehaakt aan haarband en armwarmers ;)

      Ik vond ze ergens op Pinterest. Als je bij zoeken 'free social media buttons' ingeeft, ga je er te veel vinden om uit te kunnen kiezen ;)

      Liefs,
      Miss Pixie

      Verwijderen
    2. Zalig toch he! :D Ik krijg er zoveel voldoening uit als ik kan 'pronken' met mijn eigen handgemaakte spulletjes! :D
      Bedankt Stephanie, ik ga op zoek!!

      Liefs
      Marieke

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten