#projectblogboek 6/120: Toon je shopbuit van afgelopen week

Zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben, is het al even ongelooflijk stil hier. Ik ben ziek geweest en zit nu ook nog steeds aan de ontstekingsremmers. Maar sinds gisteren ben ik opnieuw aan het werk en vanaf vandaag vlieg ik er ook weer in om te bloggen, te naaien en te haken. December is een feestmaand en ik kijk al uit naar vele feest-gerelateerde posts. Maar vandaag begin ik met eentje van #projectblogboek, namelijk het tonen van een shopbuit. Niet van afgelopen week, maar wel van afgelopen weekend.

Het was een bonnen-weekend. Vorige kerst kregen we een Vivabox bed & breakfast cadeau. Afgelopen weekend gingen we met deze bon naar Gasthof Lophem (op 10 minuutjes van Brugge). Onze eerste halte in Brugge was bij de geweldige winkel Koekepeertje. Ik had nog een waardebon uit een vivabox en koos daarmee een stofje om een kleedje te maken voor de feestdagen. Maar voor een kleedje heb je een patroon nodig, dus liet ik me verleiden door het 'Grote naaiboek' van Femma zodat ik het retro-jurkje kan maken.

Zo, dat waren al twee bonnen minder. Daarna gingen we naar het centrum van Brugge waar we zalig langs de kerstkraampje liepen en ons lieten verleiden door alle lekkernijen. En ja, we gingen dan ook nog enkele winkels binnen. En dit was het uiteindelijke resultaat:


  • Zoals al gezegd kocht ik bij Koekepeertje een stofje en het 'Grote naaiboek'.
  • Een bon van Ici Paris XL werd ingeruild voor een flesje parfum van Calvin Klein.
  • Het vriendje en ik besloten dat we dit jaar braaf en flink waren en dus deden we onszelf een dvd-box met alle seizoenen plus de 2 films van de X-files cadeau. Sinterklaas was een weekje te vroeg dus ;)
  • We liepen ook rond in de Standaard Boekhandel en ik moest me inhouden om niet heel de winkel leeg te kopen. Maar ik hield me in en kocht 2 boeken. Een leuk kleurboek voor volwassenen met quotes over geluk en een creatief dagboek. Dat tweede is echt een aanrader! Op elk blad staan leuke vraagjes en tekeningetjes i.p.v. saaie lege pagina's waar je ellenlange epistels op kwijt kan. Kort en bondig!
Wanneer was jou laatste shopping-spree? Wat kocht je toen? 

Liefs,
Miss Pixie


Reacties

  1. Wauw, allemaal leuke spulletjes!
    Ik ben benieuwd naar je retro kleedje en ook wat je van het naaiboek in het algemeen vindt! Ik twijfel er over om het ook te kopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het kleedje zal wel nog niet voor direct zijn. Ik ga er waarschijnlijk de week van Kerstmis zelf aan werken. Ik ben nu volop spulletjes aan het maken voor een kerstmarkt waar ik 13 december een kraampje heb ;)
      Heb wel al goed door het boek gebladerd en vind het wel de moeite :)

      Liefs,
      Miss Pixie

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten