Miss Pixie ruilt, editie maart

Oei oei, maart is al halfweg en ik heb mijn ruil nog niet online gezet! Gelukkig deed Marieke er me aan denken tijdens een van onze Facebook-babbels :) En bij deze stel ik u voor:

Miss Pixie ruilt
editie maart

Maart, dat staat gelijk aan de lente. Aan die eerste zonnestraaltjes, aan ballerina's en aan pastelkleurtjes. (Oh, en paaseitjes ^^) Daarom mag de ruil van deze maand ook iets zijn waar dat lente-gevoel in terugkomt. Jammer genoeg niets genaaid, want mijn naaimachine is kapot (meer daarover volgt nog deze week). Maar gelukkig kan je met stofjes nog andere leuke dingen doen. Zoals juweeltjes maken bijvoorbeeld. Met de handleiding van By Miekk maakte ik enkele leuke kettingen en oorbelletjes. (Voor de geïnteresseerden: het hoeft niet per se met decoupagelijm. Ik gebruikte Diamond Glaze en dat werkte ook. Wel mooi openstrijken voor een goed resultaat.) Dit setje deed me eigenlijk al zin krijgen in de zomer. En daarom leek het me leuk om te ruilen.

Stof: Veritas
Zin om te ruilen? Like dan mijn facebookpagina en reageer dan onder deze post met wat je zou willen ruilen. Het zou leuk zijn als het ook iets zelfgemaakt is, maar wie niet zo creatief is: geen probleem. Ik kies dan random een ruilbuddy uit en maak deze op maandag 30 maart bekend op mijn facebookpagina (vandaar dat het dus belangrijk is om ze te liken!). Ik kijk al uit naar wat jullie allemaal in de aanbieding hebben.

Reacties

  1. Als je zin hebt in een leuke canvas met een korte tekst op wil ik wel ruilen met je.Op mijn blogje kan je enkele voorbeelden zien: http://ikmaakhetzelfnu.blogspot.be/search/label/canvas en hier is ook eentje te zien:http://ikmaakhetzelfnu.blogspot.be/search/label/canvas

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waauw, heel leuk! Op 30 maart laat ik het lot (ook bekend als random.org) beslissen en zet ik op Facebook met wie ik zal ruilen. Dus hou de pagina zeker in het oog :)

      Verwijderen
  2. Ik wil wel ruilen met je! Met zo'n plooitjes handtas of een gehaakte sjaal? Je mag kiezen ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ouh jeej! Als jij het wordt dan kies ik voor de handtas. Ben echt verliefd op dat modelletje ;)

      Verwijderen
  3. Ik wil ook wel ruilen!
    Wat denkje van een setje van 10 handgemaakte verjaardagskaartjes? (voorbeeldjes: https://www.pinterest.com/8lis8/my-own-stuff-kaartjes-en-envelopjes/) OF iets genaaid: zakjes,...(voorbeeldjes: https://www.pinterest.com/8lis8/my-own-stuff-fabricsssss/)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ouh zo'n leuke spulletjes! Vooral de kaartjes. I <3 kaartjes!
      Ik kan nu al niet wachten om te ruilen met iemand!
      Like zeker mijn Facebook-pagina, want daar maak ik op 30 maart mijn ruilbuddy bekend ;)

      Verwijderen
  4. Wil ook wel graag iets ruilen....Kom gerust eens een kijkje nemen op mijn pinterestborden ,maar liken gaat niet zit niet op Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen probleem hoor Patricia! Als jij degene bent die het lot er uit kiest, laat ik het je ook wel via mail weten ;)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten