Mijn 5 favoriete bullet journal Instagrammers



Instagram is zoals ik al eerder zei by far mijn favoriete social media kanaal. Zowel om zelf te posten als om te volgen. Er zijn zo veel pareltjes van inspirerende accounts! Ik kan echt uren scrollen door die mooie plaatjes. Sinds ik een bullet journal begon, ben ik dan ook heel wat Instagrammers beginnen volgen die posten over hun BuJo. Dit zijn mijn favorieten.


  1. Lianne.plans

    Lianne is naast een naaiende creatieveling ook een BuJo'er en wijdde er een heel account aan. Je vindt er inspiratie voor setups, maar ook pentests, doodles, ... It's sooooo pretty!

  2. Boho Berry

    Bij deze straffe madam ging ik heel veel lezen toen ik net bullet journaling had ontdekt. Ze heeft een ontzettend leuke blog en is ook een Etsy-shopowner. Echt een topmadam met een top-Instagramaccount! Ze is ook een van de dames achter de maandelijkse #planwithmechallenge. Een aanrader om eens aan mee te doen :)

  3. Breeberry

    Dit is een van de andere dames achter de #planwithmechallenge. Daarnaast heeft ze ook een Etsy-shop met mooi stickers voor je BuJo of planner.

  4. Nikki.creates
    Deze Nederlandse, creatieve leerkracht geeft op haar account een kijkje in haar BuJo. Hele mooie, kleurrijke spreads en prachtige handlettering.

  5. Blanka plans
    Deze Duitse kiest voor minimalistische layouts met een pasteltintje. Me like, me like very much!

Ben jij ook zo een Instagram-fan? Wat is jouw nummer 1 favoriete account?

Liefs,
Stephanie


#40dagenbloggen: 11/40

Reacties

  1. Big fan! Een korte lijst maken van mijn favorieten is best moeilijk omdat ik heel verschillende onderwerpen volg. Van hondenfotografie (bv Bordernerd) tot artistic nude (bv Corwin Prescott.
    Mijn eigen account is Fenne.be, een mix van schetsen, printmaking, fotografie en reizen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Herkenbaar, ik volg zelf ook wel heel wat verschillende onderwerpen. Daarmee dat ik nu koos voor mijn favorieten binnen 1 thema ;)

      Verwijderen
  2. Voila! Ik volg ze nu ook allemaal �� Merci voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten