Een snel cadeautje nodig voor groot of klein? Laat de cameo dan je redmiddel zijn!

Al iets meer dan een maand staat mijn nieuwste speeltje hier te blinken in de woonkamer. Ik ging er al mee aan de slag voor enkele bestellingen en die resultaten kan je HIER zien. Afgelopen weekend moest ik én naar een trouw én naar een babyborrel. Echt tijd om te naaien was er niet, dus kwam mijn cameo goed van pas.

Voor het huwelijk had ik al eventjes een leuk idee dat ik zag op een handlettering-Facebookpagina. Maar laat ons zeggen dat mijn handleterringsskills onbestaand zijn, dus was ik heel blij dat ik via een andere Facebookgroep, eentje voor de Silhouette Cameo, aan het bestandje raakte dat identiek was aan dat van op de pagina voor handlettering.

Ik sneed het uit in vinyl en kleefde het op een leeg kaartje. Als nummerplaat schreef ik met een fineliner de trouwdatum. De touwtjes maakte ik vast met dubbelzijdige plakband. De centjes moeten dan blikken potjes voorstellen. De namen op de envelop schreef ik met de calligraphy stiftjes uit de Action.


Kaartje, koord, calligraphy stift - Action
Vinly - 't Dreefhuys

Als klein extraatje pimpte ik deze leuke fles uit Action. De snoepjes zaten er zelfs al in. Al bij al niet zo veel werk, maar de bruid vond het een heel leuk cadeau. Win-win!


Fles, touw - Action
Vinyl - 't Dreefhuys
Hangtag - Hema

Op zondag gingen we naar de babyborrel van kleine uk Roan. We gingen al eerder op bezoek en toen gaf ik enkele genaaide hebbedingetjes cadeau aan hem en aan grote broer Esca. Maar ja, naar babyborrel ga je toch niet met lege handen he? Dus werden er rompertjes en een t-shirtje geflockt én OMG, wat gaat dat veel eenvoudiger met die cameo dan als je het met de hand moet knippen/snijden.

Voor de rompertjes koos ik voor blauwe tinten flockfolie omdat dat past bij het dekentje dat we ook uitkozen als cadeau (want we legden samen met vrienden, dus enkel de rompertjes was wat weinig). En dat dekentje paste op dan weer bij de eerder gegeven cadeautjes. I love it wanneer alles zo mooi uitkomt en bij elkaar past.


Dekentje - Made by Miss Pixie
Rompers - Action
Flockfolie - uit een webshop die ondertussen niet meer bestaat

Grote broer kreeg een zwart t-shirt (tjah, als papa een rocker is dan is zwart altijd de beste keuze) met daarop de tekst #toddlerlife. Past helemaal bij deze kleine kapoen.


T-shirt - Action
Flockfolie - uit een webshop die ondertussen niet meer bestaat



Wat zijn jullie favoriete cadeautjes om te maken met de Silhouette cameo? Wat vinden jullie van mijn projectjes?


Liefs,
Miss Pixie



Reacties

  1. mijn favorieten zijn rompers en t-shirts, maar ik geef er altijd een broekje, naamslinger, knuffeltje of iets anders bij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er gene maar jij hebt er toffe cadeautjes mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk! Ik moet dringend eens leren werken met die van mij! #buymetime!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hé een cameo! Altijd een gepersonaliseerd kado op 1,2,3. Nuja of ook op iets meer tijd ;-). Heel leuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe cadeautjes! Ik ben al een paar jaar Cameo-verslaafd ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeer leuke cadeautjes! Handig he zo een cameo! Zeer verslavend! 😬😍😍😱

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten