Perfect?-blogchallenge 3: Lastige klusjes en uitstelgedrag



Woopwoop, dat gaat hier goed vooruit die Perfect?-blogchallenge. Leuk he? Ook wat jammer, want dat wil zeggen dat ook de "zomer" (serieus, waar is die zon?) voorbijgaat. Afgelopen week deden we de derde challenge en daarbij pakten we ons uitstelgedrag aan.




De bedoeling was dat we elke dag 1 klusje zouden doen dat we lastig vinden en daardoor al een hele tijd uitstellen. Want geef toe: we hebben dat allemaal wel. Ik zag opvallend veel wasmanden en strijkijzers voorbijkomen deze week ;) Onder andere bij mezelf. 

Want stond er zo op mijn lijstje?
  • Was plooien
  • Was inhalen
  • Verschillende afspraken maken
  • Mailboxen uitkuisen
  • Materiaal opruimen
  • ...
Ik besloot alles in een leuke bingo te gieten in mijn BuJo. Die zag er maandag zo uit.





Alle andere deelnemers en mijn Instagram-volgers waren het er over eens dat ik nogal ambitieus was. Maar toch zag ik het zitten. En maandag kon ik zelfs al enkele hokjes kleuren! Maar dan ... Ik kwam dinsdag thuis van het werk met migraine en kroop om 21u30 in bed tot de volgende dag 15u. Om dan van 17u tot middernacht te gaan werken, gevolgd door een shift van 10u tot 17u op donderdag. En dat allemaal met migraine.

Op vrijdag ging de migraine eindelijk een beetje weg en probeerde ik toch het een en ander klaar te spelen, net als gisteren. Het resultaat is dat ik toch enkele hokjes kon inkleuren. Sommige zijn maar half ingekleurd omdat ik daar wel aan begonnen ben, maar nog niet heb afgerond.



De kleurtjes stemmen overeen met de kleuren van mijn colorcode in de rest van mijn BuJo. Jammer genoeg loopt de fineliner wat uit door de markers.

Challenge geslaagd? Nope! Is dat erg? Nope! Alle taken staan nu mooi gebundeld en ik ga daar de komende weken nog aandacht aan besteden net als aan het afwerken van de Minsgame.

Welke klusjes stellen jullie uit? Wat doe je echt niet graag en durf je wel eens doorspelen naar iemand anders?

Liefs,
Miss Pixie

P.S.: Alle info over de Perfect?-blogchallenge vind je HIER.

P.P.S.: Blijkbaar zijn er al enige tijd problemen met reacties achterlaten. Het is niet enkel op mijn blog, maar nog bij andere Blogger-blogs ook. Heb jij ook problemen om een reactie na te laten? Dan zou DIT wel eens het probleem en oplossing kunnen zijn.

Reacties

  1. Heel vaak huishoudelijke en administratieve dingen, vaak door tijdsgebrek want vaak duurt het niet lang en gaat het ook vlot van zodra ik er toch aan begin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks de migraine toch nog veel kunnen doen hoor! En zoals je zegt het is een aanzet tot en misschien komt het er nu gemakkelijker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOh blog categorieën updaten, dat staat ook al zo lang op mijn lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik plande niet zoveel, maar werkte het wel bijna allemaal af. In mijn blogbericht bleef het herstelwerk onaangeroerd, maar intussen ben ik er wel aan begonnen. Goed voor mijn moraal, jou challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, die bingo in je bujo. Ook al kon je niet alles aanvinken, je bent toch al goed begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten