4 jaar Miss Pixie's Blog!

Exact vier jaar geleden duwde ik voor het eerst, met een bang hartje, op de publish-knop. Ondertussen deed ik dat al 428 keer, waarvan soms nog steeds met een bang hartje. Ongelooflijk vind ik het dat Miss Pixie's Blog vandaag 4 jaar wordt. 

Van een naai- en kookblog naar een zoekende blog over vanalles tot een persoonlijke blog. Jullie zagen hier heel wat veranderingen gebeuren. Miss Pixie is een creatieve generalist en dat valt hier op de blog ook te merken. Een echte nicheblogger kan je me niet noemen, maar toch vinden jullie hier iets op de blog waardoor jullie graag komen lezen. En daar ben ik heel dankbaar voor.

En om jullie te bedanken, organiseer ik een give-away met 4 cadeautjes! Én met meerdere kansen om deel te nemen en dus ook te winnen. Wat er te winnen valt?




Een cadeaubon t.w.v. €20 van mijn eigen webshop Made by Miss Pixie.


Een cadeaubon t.w.v. €20 van The Green Style. Dat is een webshop met verzorgingsproducten die enkel eerlijke, natuurlijke ingrediënten bevatten. Deze webshop wordt gerund door de fantastische madam achter de blog Compleet Geluk.

Van Horizon uitgeverijen mag ik nog een exemplaar van Kelly Deriemaeker haar "Bullet journal de handleiding" weggeven.

En ook nog een van de bijhorende werkboeken/schriften

Hoe kan je nu deelnemen?
  1. Laat hieronder een reactie na met waarom je komt lezen bij Miss Pixie's blog én vermeld wat je graag wil winnen.
  2. Duimpjes omhoog voor de pagina's die deze give-away sponsoren zou leuk zijn :)
    Made by Miss Pixie
    The Green Style
    Horizon
  3. Deelnemen kan tot vrijdag 25 augustus om middernacht. Ik maak de winnaar bekend op zaterdag.
  4. Voor extra winkansen kan je ook deelnemen aan de actie op Facebook en/of Instagram.
Veel succes iedereen!

Liefs,
Miss Pixie

Reacties

  1. Ik kom hier heel graag lezen over je bujo en naaisels. Ik doe dus graag mee voor het derde pakje, ik heb het ebook al maar het echte lijkt me nog leuker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees vooral omdat je een fantastische dame bent en ben dol op de bullet journal,naaisel ...enzoveel meer
    Ik zou heel graag de cadeaubon van webshop willen winnen.dan zou ik eindelijk zo traveler notebook bij jou bestellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben hier ooit binnengewaaid door een naaisel dat je deelde op een FB-groep waar ik ook langskwam. Ik vond het leuk wat ik zag en ben je beginnen volgen. Ik zag al heel wat moois voorbijkomen. Ik zie vooral de bon voor jouw webshop zitten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van maaksels ☺ ik vind alle win-alternatieven even leuk en kan niet kiezen �� Verras me zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je jarige blog! Doe zo verder. Ik lees al een tijdje mee. Graag de bon van je webshop 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kwam hier oorspronkelijk terecht om de naaiposts te kezen. Nu lees ik mer plezier ook heel wat andere Posts mee! Altijd fijn om op jouw blog terecht te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de afwisseling en de persoonlijke verhalen leuk om te lezen. Net omdat er verschillende dingen aan bod komen kan je jezelf af en toe herkennen in een verhaal. De boekjes interesseren me wel ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ben bij jouw blog terecht gekomen door de naaiprojectjes, maar gaandeweg wist je me ook te inspireren met andere zaken zoals bvb healthy food. Ik doe graag mee voor de bon van de Green Style! leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben een nieuwe volger van je blog, hier terecht gekomen via je perfect Challengerday en naaiprojectjes. Ik ben benieuwd om meer te lezen. Ik zou graag 1 of 3 winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kom hier gewoon graag lezen omdat je dezelfde interesses hebt als ik (creatief, voeding, ...) en ook liever die verscheidenheid behoudt ipv een bepaalde niche te kiezen.
    En wauw zeg 4 jaar al! De tijd gaat rap

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik lees hier sinds ik je ontmoette op de Blogameetup in Antwerpen en hou wel van de afwisseling die je brengt! Het hoeft niet altijd over naaien te gaan, he. Bij die webshop van prijs 2 weet ik wel iets te vinden, al lijkt dat Bujoboek ook wel wat. Dat is voor mij nog onontgonnen terrein (smeer me geen elvendertigste hobby aan, he! LOL)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkige blogverjaardag! In vier jaar heb je toch wel al veel bereikt hé?
    Dat je geen nicheblogger (meer) bent, vind ik net het leukste. De meeste blogs volg ik omwille van de persoon achter de blog, en ik ga op zoek naar raakvlakken met mijn eigen hobbies. Ik lees dus niet al je berichten, maar wel steeds meer dan vroeger. Ik doe graag mee voor de bon voor je webshop, of voor een bon voor de groene productjes. Het Bullet Journal boek heb ik al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mah, zo leuk! Proficiat met je blogverjaardag! Ik kom hier eigenlijk vooral graag lezen voor de persoonlijke blogposts en je vreatieve uitspattingen. De cadeaubon van The Green Style zou het best bij mij en mijn blog passen. Doe zo voort!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd!!! Ik doe graag mee :) Ik kom vooral lezen omdat je ook van Harry Potter houdt en ook een INFJ bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat Stephanie 🖒 hier al veel inspiratie gevonden zowel voor naaiprojecten als voor mijn bujo. Ik volg ook je persoonlijke verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat met je blogverjaardag ! Ik doe ook graag mee voor jouw waardebon. Nog veel blogplezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat! Ik lees vooral graag mee om inspiratie op te doen voor het naaien en zou graag de bujohandleiding winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat met je blogverjaardag!
    Ik kom hier graag voor de mix aan thema's waarover je schrijft. En Harry Potter. Always. :-)
    Ik doe ook graag mee voor een cadeautje, maar kan niet kiezen. Elk pakje lijkt me leuk, dus mag ik 'om het even' zeggen? Ik ben blij met alles :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dikke proficiat! Ik ben blij dat je ondanks alles zo hebt doorgezet! Ik ga toch ook even mijn kans wagen! Ik zou graag gaan voor de bon van The Green Style. Reden jou prachtige hbs gelakte spullen gun ik aan iemand anders omdat ik hoop het ooot eens zelf te kunnen maken en ik heb van jou al een cucsus Bullet journal gehad. Daar heb ik al veel aan gehad dus daar mag je ook iemand een plezier mee doen. Plus als ik eerlijk mag zijn als mama van drie zou het dijn zijn om mezelf eens te kunnen verwennen! Gr Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik hou van de eerlijkheid op deze blog. En je creaties zijn altijd heel goed geslaagd!!! Het bullet journal boek heb ik reeds maar de andere webshops interesseren mij zeker!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk, gefeliciteerd... volg je graag via Bloglovin, lekker inspiratie opdoen (met name naaigerelateerd)... Ben heel benieuwd naar Greenstyle, zou er graag mee kennismaken...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw proficiat! Ik ben eigenlijk nog maar deze week op je blog terecht gekomen omdat ik op zoek was naar meer info rond bullet journaling en heb met veel interesse je 'start 2 bullet journal' gelezen. Alle cadeautjes lijken me heel leuk, je zou me met elk van hen kunnen blijmaken �� Maar als ik moet kiezen zou ik de bullet journal handleiding willen lezen voor wat meer tips.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Proficiat met je digitale verjaardag! �� Ik lees hier graag zowat al je berichten. Steeds leuke creaties, interessante bujo tips en ook de persoonlijker berichten vind ik leuk om te lezen! Doe er nog maar vele jaartjes bij! Alle cadeautjes lijken me super leuk! Het boek heb ik wel al ��

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Proficiat met je blogverjaardag! Ik ben hier beland door een link elders naar je post over HSP zijn en ben blijven plakken. Ik kom hier vooral lezen voor de persoonlijke verhalen, met herkenning en/of duimpjes omhoog voor je. Een cadeautje voor mezelf hoeft niet, dat zou gebruikt worden om vrienden blij te maken. Een voorkeur heb ik daarbij niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoera voor de vier jaar, op naar nog meer. Ik volg je al van het prille begin. Je blog spreekt me aan omdat hij zo open en eerlijk is, hij inspireert, doet me soms een traantje wegpinken en tovert ook dikwijls een lach op mijn gezicht. Het leven zoals het is.
    Ik doe mee voor de boek van Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik lees van bij het begin mee en ik blijf dat doen omdat je gewoon lekker jezelf bent. Geen commercieel gedoe, gewoon miss pixie. Heerlijk!
    Ik doe graag mee voor een bon bij jou of het boek van Kelly.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd! ;) Vind dat je een superleuke blog hebt, lees met veel plezier je artikels! En vier je feestje natuurlijk graag mee!
    Groetje Ilsiee/wiefiej@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Van harte gefeliciteerd, een mijlpaal! Op naar hopelijk nog vele jaren. Ik maak graag kans op een bon van The Green Style of een bon van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind de afwisseling op je blog erg leuk. Ik zou graag meedoen voor de Bullet Journal prijs, maar eigenlijk vind ik de andere prijzen ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh dit lees ik dan nog net op tijd. :) Een dikke proficiat! Ik lees hier graag, om je schrijfstijl en je leuke berichten natuurlijk. Ik zou kiezen voor de bon van jouw webshop. x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Veel te laat, maar daarom niet minder gemeend: gelukkige blogverjaardag! Het blijft fijn om hier te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten