Selfcare bingo (free printable)

**For English scroll down**



Een tijdje geleden plaatste ik op Instagram een foto van een bingo die ik tekende in mijn Bullet Journal. Ik kreeg daar heel wat leuke reacties op dus ik wou daar iets mee doen hier op de blog. Een leuke printbare bingo maken bijvoorbeeld?

De laatste weken loop ik weer regelmatig tegen mijn grenzen aan. Het is dan ook al druk geweest met veel sociale toestanden in het weekend. Reken daar dan nog wat stress bij van het hoofdberoep en wat kopzorgen rond het bijberoep en je krijgt een energiedip. Tijd voor wat selfcare dus! 

En daarom maakte ik een selfcare bingo met 12 activiteiten die je kan doen wanneer je een dipje hebt. Afprinten die handel en ergens in het zicht ophangen. Of in je BuJo kleven? Denk na over een superleuke beloning voor wanneer je kaart vol is. Want selfcare isn't selfish en moet dus ook beloond worden ;)



Wat is jullie ultieme selfcare tip? Welke is je favoriet op deze bingokaart?

Liefs,
Miss Pixie

***



A while ago I shared a photo of a bingo in my Bullet Journal on my Instagram. Quite some people really liked the bingo idea so I decided to do something with it on my blog. Like creating a free printable bingo.

The last few weeks selfcare has become really important to me again. It always has been, but the last few weeks I've been so busy that I felt it was time to unplug and take care of myself. So I created a bingo with 12 ideas for selfcare. Print it out and hang it somewhere visible or glue it in your bujo. And most of all: think about a reward for when you finish your bingo. Because selfcare isn't selfish and you deserve an reward for taking care of yourself.


What is your ultimate selfcare activity?

Love,
Miss Pixie

Reacties

  1. I feel you! Hier zo'n baaldag vandaag, de 2de deze week al. Slechte nachten ruïneren me hier. En dat in mijn verlof, zeg. Vandaag een vriendin gebeld die op de koffie kwam en tegelijk mijn naaiboekjes terugbracht. Dat heeft geholpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk! Net wat ik nodig heb, bedankt :) Ik heb hem in mijn BuJo kleven of overschrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verzorg jezelf meid! :) Mijn ultieme selfcare tip is eens een avondje de kindjes uit logeren en met de man netflixen (deden we eergisteren: Breaking bad kijken). Of naaien... Mijn eeuwige therapie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk die bingo! Mijn favoriet is het warme bad in de winter en een boswandeling in de zomer. En mijn rode draad is een dutje doen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! ik ga hem in een verrassingspakketje voor een vriending steken. dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai deze is fantastisch. Zou ik echt moeten uitprinten! Wandelen en lezen staat bij mij hoog op de selfcare lijst.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten