Perfect?-blogchallenge 2: Elke dag yoga


En ook week 2 van de Perfect?-blogchallenge zit er op. Afgelopen week bleek niet voor iedereen even makkelijk. Er waren dan ook een paar blogsters die kozen voor een alternatieve challenge. Voor mij was de challenge niet zo een uitdaging omdat het iets is dat ik al (bijna) elke dag doe, namelijk yoga.




Tijdens mijn burnout was yoga (en meditatie) een grote hulp. Het leerde me om lief te zijn voor mijn lijf en om te sporten op een manier die bij mijn lichaam past. Ik begon met de filmpjes van Yoga with Adriene, volgde enkele lessen en stelde dan een eigen routine op met oefeningen die goed zijn voor mijn rug en ademhaling.

Mijn favoriete houdingen zijn:
  • Kat
  • Koe
  • Kind
  • Boom
  • Opwaartse hond
  • Neerwaartse hond
  • Zonnegroet
  • Cobra
  • Boog
Dobby deed deze week ook mee aan de challenge ;)

Ik stelde me deze week de extra uitdaging om ook weer volledig te gaan voor TMM omdat dat de laatste weken niet echt meer lukte. En ook afgelopen week faalde het. Ik deed wel elke dag yoga, met uitzondering van gisteren. Iets met spierpijn van te hevig te staan dansen op een trouwfeest (en ja, ook wat koppijn :p).

Dus, challenge 2 is ook geslaagd. Heb ik dan nu wel het gevoel dat ik een gelukkiger en perfecter leven heb? Nope, nog steeds niet. Op naar de volgende challenge dan maar. Deze week gaan we ons uitstelgedrag aanpakken en elke dag iets doen dat we niet graag doen en dus al even uitstellen.

En lieve lezers, zou het iets voor jullie zijn: elke dag yoga?

Liefs,
Miss Pixie

P.S.: Alle info over de Perfect?-blogchallenge vind je HIER.

P.P.S.: Blijkbaar zijn er al enige tijd problemen met reacties achterlaten. Het is niet enkel op mijn blog, maar nog bij andere Blogger-blogs ook. Heb jij ook problemen om een reactie na te laten? Dan zou DIT wel eens het probleem en oplossing kunnen zijn.





Reacties

Een reactie posten

Populaire berichten