Virtuele kettingbrief: Toon me je naaiplek.

Davina van Woohoo bedacht voor deze 40 dagen bloggen een leuke virtuele kettingbrief met het thema naaien. Zij gaf hem door aan An van Nononsonsmons en die was zo lief om mij te taggen.

De opdracht: neem een foto van je naaiplek. Nu. Nee, niet opruimen. Nee, niets weghalen wat daar eigenlijk niet hoort te liggen. Het leven zoals het is willen we zien.Tof! En schrijf nu kort wat we allemaal zien. Waar ben je mee bezig? Welke projectjes zijn er ‘lopend’ of welke stofjes liggen er klaar om geknipt te worden? Welke patronen zien we op jouw kniptafel? Of waarvan zien we nog restjes?


Zoals je kan zien, is mijn naaiplek momenteel vrij leeg. Je ziet zelfs mijn naaimachine niet staan. Dat komt omdat ik vorige week een naaiworkshop gaf bij Femma waardoor mijn naaimachine en al het workshopmateriaal in een box in de garage staan. Helemaal klaar voor deel 2 van de workshop die gisteren doorging. (Ik typ dit bericht al op dinsdag en ik ken mezelf: om 23u 's avonds in de barre koude heb ik mijn auto niet meer uitgeladen. Al het naaigerief zit dus momenteel daar.)

Ik naai aan mijn bureau dus je ziet wel enkele papierdingetjes en balpennen staan. En links nog een hoop rommel (o.a. een grote doos potloden van Frozen, en ja die zijn van mij :p) en rechts zie je een stoel met daarop de printer. De bureau en alles daarrond is echt wel het centrum van alle bijberoep-activiteiten.

Momenteel ligt er dus ook niet veel klaar om aan te werken en zijn er zelfs geen restjes te vinden van waar ik mee bezig was. Tegen dit weekend zal dat wel anders zijn, want zaterdag heb ik een markt (Kabas in Turnhout, allemaal welkom) en ik wil daarvoor nog enkele leuke spullen bijmaken. 

Dankjewel An voor me te taggen :)

Ik gooi het stokje met veel plezier naar:

Liefs,
Miss Pixie


#40dagenbloggen 14/40
Aantal ingezette skipdagen: 2/6 

Reacties

Een reactie posten

Populaire berichten